مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-25سياسي

پیگیر راه اندازی کارخانه نوآوری در همدان هستیم 


رییس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: پیگیر راه اندازی کارخانه نوآوری در استان همدان و معرفی طرح های کلان فناوری به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستیم.

- ایسنا/همدان رییس پارک علم و فناوری استان همدان گفت: پیگیر راه اندازی کارخانه نوآوری در استان همدان و معرفی طرح های کلان فناوری به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستیم.

  دکتر مجید کزازی در جریان بازدید دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری استان همدان، به ارائه گزارشی از اهم فعالیت و اقدامات پارک علم و فناوری همدان پرداخت و اظهار کرد: مساحت پارک علم و فناوری همدان 21 هکتار است که پنج هکتار آن در اختیار ساختمان مرکزی و 16 هکتار قابل واگذاری به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور است.

وی با بیان اینکه 2300 متر از مجموعه پارک علم و فناوری همدان در اختیار فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی است، افزود: پارک علم و فناوری در سه فاز احداث می شود که فاز اول آن در سال 98 به بهره برداری رسید و فاز دوم آن نیز منوط به تأمین اعتبار از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

کزاری با اشاره به اینکه استان دارای 10 مرکز رشد و نوآوری در شهرستان هایی چون همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، تویسرکان، رزن، فامنین و اسدآباد است، ادامه داد: همچنین در شهر لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر راه اندازی کارخانه نوآوری در همدان هستیم 

پیگیر راه اندازی کارخانه نوآوری در همدان هستیم